دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه مهندس کشفی معاون نظارت بر بهره برداری و مهندس گرکانی مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفا کشور، نماینده مردم رفسنجان در مجلس، معاون عمرانی استاندار کرمان، مدیرکل راه و شهرسازی و مدیرکل بنیاد مسکن استان، امام جمعه و فرماندار رفسنجان، مدیرعامل شرکت آبفا استان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی شهر رفسنجان بازدید کردند.
?اختصاص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مخزن آب شهر رفسنجان?

⬅ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان از قول مساعد مسئولان کشوری و استانی نسبت به تامین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل مخزن ۱۵ هزار مترمکعبی شهر رفسنجان خبر داد.

? به گزارش روابط عمومی شرکت آبفا استان کرمان مهندس محمد طاهری با اشاره به بازدید روز پنجشنبه جمعی از مسئولان کشوری و استانی، از مخزن ۱۵ هزار مترمکعب رفسنجان در خصوص جزئیات این بازدید اظهارداشت: در جریان این بازدید معاون عمرانی استاندار کرمان برای تامین ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات معادن و معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برای تامین ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل و بهره برداری از این مخزن قول مساعد دادند.

✔️ وی با اشاره به اینکه مخزن مذکور ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود: در صورت تامین اعتبار مورد نیاز، این مخزن تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

✍️ طاهری یادآور شد: در حال حاضر ظرفیت مخازن آب شهر رفسنجان ۴۰ هزار مترمکعب است که با بهره برداری از این مخزن به ۵۵ هزار مترمکعب افزایش می یابد.

? گفتنی است در جریان بازدید امروز مسئولان کشوری و استانی، گزارش کاملی در خصوص وضعیت آب شهر رفسنجان از سوی محمد طاهری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان ارایه شد.
? روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب رفسنجان ?.