• امام جمعه رفسنجان در بخشی از صحبتهای خود در نماز جمعه مورخ 1401/04/10 با قدردانی از شرکت آبفا به‌دلیل عمل به وعده که قرار بود در تیرماه چاه سوم را وارد مدار کنند، تصریح کرد: از اداره برق هم به‌دلیل همکاری در تأمین برق چاه‌های جدیدالاحداث و همه کسانی که در این راستا همکاری کردند، تشکر می‌کنیم.
    وی ادامه داد: ادارات با تعامل و همکاری با یکدیگر نتیجه‌های خوبی برای جامعه به ارمغان می‌آورند و موجب دلگرمی مردم می‌شوند.
    عسکری افزود: طبق فتوای رهبری، زیاده‌روی در مصرف آب و برق خلاف شرع است و مردم باید با این مسأله آشنا باشند.
    وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به اینکه یکی از مشکلات جدی شهرستان رفسنجان معضل بیکاری‌ست و این معضل در رفسنجان به‌دلیل ظرفیت بالای صنعت و معدن قابل حل است، اظهار داشت: ذخایر عظیم معدنی در رفسنجان وجود دارد و بازار فروش و مصرف مس در داخل و خارج هست. نیروی انسانی متقاضی کار و تحصیلکرده هم در شهرستان داریم که از بیرون نباید نیروی کار مجتمع مس رفسنجان تأمین شود. همچنین سرمایه لازم هم برای توسعه و کارآفرینی وجود دارد. اما جای اراده جدی برای توسعه خالی‌ست.البته یک‌سری تصمیماتی از سوی مسؤولان کشوری مس اعلام شده که باید زودتر عملیاتی و اجرایی شود.
    عسکری متذکر شد: بیماری کرونا دوباره در حال سر برآوردن است. کسانی که واکسن تزریق نکرده‌اند هرچه زودتر اقدام کنند و سهل‌انگری نشود. حتما مراعات مسائل بهداشتی صورت گیرد که این بیماری به جامعه برنگردد.
    امام جمعه رفسنجان در پایان یادآور شد: مسئولان مشکلات جامعه را قبل از آنکه مردم بخواهند اعتراضی داشته باشند، پایش کنند ونسبت به حل مشکلات اقدام کنند.